Selasa, 25 November 2008

hari rajuk

Hari ni aku seperti biasa kekurangan kerja… dok main game n cek email… bosan pun ada… smlm umah ku kecoh sekejap maklumlakan cuti2 sekolah anak2 buah ku dtg…lgi pun smlm bday ain…”happy bday girl”… nk bg hadiah dh akhir bulan dpt gaji baru nk belanja dia….. smlm lepas lepak dgn family aku kuar g lepak dgn kakak2 ku…. Best gak dh lama xlepak dgn kak reena…(badan semakin naik)… n kak fiza….. selain tu kaknor n zeti pun ada termasuk dior n my luv…. Borak2 gelak2 cite2 sempat la buat ketupat… tup2 aku terperasan “otak-otak” makanan kegemaranku… aku balun suruh my luv g order…. Makan2 sambil borak….best sgt nasib baik emy xjoin klau x lagi haru jadinya… sempat la gak kaknor bg kad jemputan kt mmbr2 yg hdr…. Mcm2 cite kitaorg borakkan… seumpama tiada lagi hari esok…. Ntah la tiba2 aku teringat kenangan dulu… ketika bersama kakliza… sampai pkl 3 or 4 pagi kitaorg lepak borak2… makan2… tp kini xtvt still sama Cuma bezanya orgnya sahaja…kira2 pkl 10pm sume minta diri ye la kan ada diantara kitaorg dri tmpt keje trs ke situ…. Aku n my luv pun ikut sama balik…. Malam tadi aku bergado dgn my luv sbb benda yg boleh dikatakan perkara remeh dri bergurau terus ada hati yg terasa… dri hati yg terasa mula perasaan merajuk mengular… aku jd tension lalu aku tido sambil mematikan telefon…. Xtau la apa yg terjadi di sebelah sana… kira2 pkl 5am aku terjaga… aku mencari hp ku… n jumpa lalu aku on kan hp ku kecewa sekejap tiada sms dri dia… niat hati nk je aku kol tp memandangkan jam menujukkan masih terlalu awal pagi aku batalkan je niat ku… aku pun sambung tido balik… pgi ni aku bangun kejutkan dia utk pergi keje (dh mmg rutin harianku) walaupun hati masih terasa pasal mlm td aku tahankan hati.... takut juga klau2 dia terlewat pergi ke opis.... dri pagi td sampai kini aku n dia ber sms.... meluahkan segala2nya... dia mengaku kesalahan dia lalu memujuk agar aku mkn tghr bersamanya.... ntah la kdg2 aku begitu matang utk handle sumenya tp ada masa aku seperti anak kecil yg prnh dijga dgn belaian.... kini sumenya rajuk ku semakin berkurang mungkin aku puas lepas meluahkan sume nya.... ku harap sinar kegembiraan kami makin hari makin bertambah....

Salam.....

Tiada ulasan: