Isnin, 30 Mac 2009

5 Hari sebelum

haiiii pejam celik pejam celik tggl 5 hari lagi je majlis aku akan berlangsung... bkn kata rama2... kupu2..... butterfly sume ada dlm bdn aku ni... aku xrisau kan pasal persiapan coz segala persiapan dh settle... dri bilik sampai ke hantaran... nw hanya ditunggu adalah hari kemuncak... smlm boleh lak ramai yg dtg kt umah.... mula2 maklong (kakak mak) n family pastu mak dak pastu mak usu pastu cik nab pastu paklong (adik abah) n family.... mcm2 la makanan la yg dihidangkan mlm td... sume dtg nk bertanyakan persiapan majlis mcm mn... ada yg dh tgk bilik n hantaran aku pun ada... huhuhuhuhuh.....


Apa2 pun aku nk ucapkan tq kt kak g coz terlalu ambil berat pasal majlis aku... siap bg aku guna langsir dia utk bilik aku... nw hanya masa yg ditunggu... doakan sume berjalan dgn lancar...

k arr aku nk sambung wt keje dulu.. c u

Tiada ulasan: