Selasa, 2 Jun 2009

Weekend yg memenatkan & Monsters VS Aliens

Hai guest.. sory la lambat update blog bkn pe penat hari sabtu n ahad pun xhilang lagi... seperti yg korang tau aku weekend lepas pasck sgt dgn jemputan kawin n majlis perkahwinan kazen aku fendi... syukur alhamdulilah apa yg dirancang berjaya. mmg penat la ke hulu ke hilir.... uuuuuuuh tu bru kenduri org blm keduri sendiri... klau kenduri sendiri xtau la den.. berbalik pada majlis kenduri fendi mlm minggu tu aku n family g la umah mak dak tlg apa yg patut... selepas sumenya selesai dlm pkl 1am kitaorg balik ke umah... waktu tu kepala aku dh pening sesgt coz makan daging masa g umah org kawin tghri tu... mmg xleh ingat la dia punya sakit tu... balik je minta abah urutkan baru ok... lepas tu apa lagi tido laaaaa....hari ahadnya dlm pkl 11am bru g umah mak dak coz mak dak m'gunakan perkhidmatan katering jdi mmg senang la xpayah kita sibok2 nk hidang. lepas tu aku g la makan... baru 3 suaap fendi dh minta tlg teman isterinya mack up kt kedai dh kena tgglkan makanan tu... lepas tu siap suruh aku jd pengapit pengantin perempuan.. adoooo xpasal2 je... dlm pkl 2.30pm pengantin di arak menuju ke meja makan.. utk pengetahuan korang kazen aku xde wt majlis bersanding alasan diaorg bg sbb umah flat... redah je la kan hari tu dh kecoh2 nk wt kempen budi bahasa.. apa lagi sampai je pihak pengantin perempuan mejoriti saudara2 aku pun beri la layanan istimewa utk dia siap ambilkan lauk pengantin la bg kt family pihak p'puan rasa... sampaikan mak pengantin menitiskan air mata coz terharu dgn layanan kitaorg... alhamdulilah berjaya la gak perancangan kitaorg.. dlm pkl 5pm suma settle nw proses nk mengemas lak... dlm pkl 6pm aku,tunangku, mak n abah minta diri utk balik.. xlarat dh ni... sampai umah terus tido ingat mlm tu nk kuar la dgn tunang aku aaarrgg xlarat bangun jap kol tunang aku ckp xlarat la pastu sambung tido balik.... hhehehehe

Monsters vs. Aliens

Semlm tgk wayang cite Monsters vs. Aliens (U) - English versi 3D.. mmg best giler ni kira 1st time la aku tgk wayang versi 3D mmg betul kita tgk mcm dekat je gamba tu dgn kita yg best ada part aliens tu nk tersebur air aku rasa mcm nk terkena kt aku je siap elak tu.. dh nina n tunang aku pakat gelak... siott je doh. tunang aku siap ckp nk bawa adik dia tgk wayang versi 3D lepas ni... tp mmg best woooo rugi xtgk... kelakar pun kelakar..hehehe lepas tgk wayang kitaorg g mkn kt krb dh lama x g sana mkn..mlm tu perkena la kueh tiaw tom yam... yam yam.. lega gak perut kena kuah panas.....

Semasa perkenalan monsters kt pd kerajaan

Monsters nk berperang dgn aliens

Monsters dlm tempat aliens... part dlm ni la yg best


Ha tu je yg aku wt masa cuti n semlm... nw dok menghitung hari yg tinggal kira lagi 31 hari.. arrrg nw mmg xsuka nk tgk kalender coz terasa semakin dekat semakin gemertar...

Tiada ulasan: