Selasa, 12 Ogos 2008

11082008

Aduh date yang buat jantung ku terhenti seketika.... tepat pukul 6.30pm lafaz kalimah yg aku harapkan ku dengari... bertapa gembiranya hati ini..... akhirnya kepastian yang aku tunggu termakbul juga.... ya Allah hambamu ini bersyukur sgt.... berlinang air mata ku dlm pelukan sahabat baik ku.... deraian tangisan kedengaran... aku gembira apa yg aku khuatiri dh hilang dan temanku gembira melihat apa yg aku ingini tercapai...... dalam tangisan timbul perasaan bersyukur akhirnya doa yg ku pohon dlm setiap solatku dimakburkan...... kini aku perlu memikul cabaran yg aku ambil..... walaupun bgi org lain masa terlalu singkat tetapi hati ini berkeras utk mendapatkan...... perasan ragu dan bimbang bertukar menjadi gembira dan ceria..... Ya Allah gembira sungguh hamba mu ini..... ku hrpkan ia tidak membuatkan ku m'jd lalai dan alpa utk memohon dan bersujud kepadaMu.hanya ku pohon hubungan ini hingga ke akhirnya... dan mendapat restu dri kedua-duanya.......

peace

1 ulasan:

S.YanaZ berkata...

Salam..

uikssss.seronotttnyee...
Alhamdulillah.

Tp apanyeee???
:]