Khamis, 30 Oktober 2008

Dunia ku kembali tsunami

Hai minggu ni aku betul2 moody…. Gelisah…. Dan tension… aku still fikirkan pasal loan yg aku buat….. aku doa sgt ianya lulus…. Dh la dgn parents ku dok bebel bila nk betulkan atap bila hujan byk zink bocor…. Mak n abah please la jgn push wan…. Mcm nk mati tau aku kena push… walaupun diaorg xlah terlalu desak tp klau dok ulang2 byk kali apa perasaan korang…. Dh la abg2 buat2 selamber je….. aku hanya mampu berdoa je agar sume yg berjalan seperti yg dirancang…… dh la kepala aku sarat dgn push dri parentku dh tu pulak bf ku boleh buat hal… entah la bila dia xde depan mata aku sibok mencari sibok call tp bila dia ada asyik nk gado je…. Aku cuba kawal keadaan tp ada kala aku btl2 tension….

Aku rasa mcm xmampu nk kawal sume ni… rasa nk lari je dri sume ni…. Nape aku yg kena tanggung sume ni.... xkan tiap2 hari nk hujan je… aku xtau la aku btl2 moody sekarang… sekarang focus aku hanya pada loan yg aku buat….. yg lain aku xheran dh….

Sorry la kawan2 klau aku termarah or termaki korang ada kalanya aku juga mempunyai perasaan…. Yg memberontak dan aku ingin menyendiri...


I'allah aku akan kembali seperti sedia kala

Tiada ulasan: