Khamis, 12 Februari 2009

Cuti-Cutiku

Helo kengkawan… setelah buzy smlm bru hri ni dpt kemas rumah ku ni… cuti lepas aku x ikot g kedah… hanya mak, abah, shima n suami serta ct nor. Ni sume atas hasutan abg ‘J’ n bdk2 mereng supaya aku jgn g… adooo termakan gak hasutan mereka tu… aku lepak kt umah n kuar dgn bdk2 mereng je…

Sabtu pagi tu sarapan dgn abg ‘J’… pastu dpt kol dri nina ckp dompet has hilang…. (sebenarnya bkn hilang tetapi diambil oleh seseorg yg kitaorg sume kenal).. has dh xde mood nk g picnic… kitaorg plan nk g picnic sabtu tu n blk hari ahad tp x jd… cian ko has jd pendatang dgn izin sekejap… hihiihiih… mlm tu ayah has sponser kitaorg brg2 utk wt bbq… pkl 2.30am bru aku balik ke rumah… tp bg aku seronok sgt sbb sekurang2nya nw family aku, family has n family nina tau dgn sapa kitaorg selalu lepak… abg ‘J’ dgn nizam pun dh xmalu dgn ayah has.hihihiih….

Ahad tu dh janji dgn has nk temankan dia g wt report. Lepas siap wat report kol2 nizam Tanya free x ajak g lepak kt taman..... seperti yg di rancang kitaorg sum eke taman.. biasa la kan klau dh main monyet2 sure akan berlaku adegan yg m’buat kita sakit perut…. Korang bayangkan bila nizam berebut bola dgn nina…. Sampai terjatuh nina… aku, has n abg ‘J’ tolong gelak…. Adooii sure bdk2 kecil kt situ fkr kitaorg ni giler..hehehehe… dlm pkl 7pm kitaorg balik….

Isnin jadual ku pack sikit.plan asal pagi tu nk anta computer kt bahagian tp dek sebabkan penat n mengantuk plan tu ditukar ke tghri… aku la yg terpaksa tergesa2 coz pkl 3 nk celebrate bday zeti… pastu nk tunggu abg ‘J’ lagi coz dia kena anta mak ke tmpt keje dlu… pkl pkl 3 45pm bru gerak menuju ke TTDI.. smpai2 kek dh nk habis..hihihiih… xkisah la janji sampai… farah n parents pun ada… lepas gelak2 sesi bertanyakan tarikh hari berbahagia.. kak fiza n zeti dok Tanya pasal cara nk g umah emy kt jitra nnt. Yg lain dok tanya tema warna aku…lepas sume dh hbs pot pet pot pet farah n parents minta undurkan diri… xlama lepas tu kitaorg pun balik… otw balik hujan turun dgn lebat.. adoiiii aku dh janji dgn ct nor nk bawa dia jalan2 g taman…. Sampai mlm hujan akhirnya balik ke rumah je…..

Selasa teruk la aku kena kutuk dgn family sbb janji dgn ct nor.. mak aku cite ct nor sampai nangis2 nk g taman tp smlm aku dh tebus kesalahan ku… aku bawa dia g main kt permainan dlm shoping mall… apa je yg dia nk aku beli kan…. Untuk gile dia smlm… lagi pun ct nor sebenarnya rindu kat AWAK dia sapa lagi klau bkn abg ‘J’.. huhuhuhuh

Smlm xde perkara yg pelik berlaku cume g melawat has yg nyaris2 kena ragut... sian lak aku dgn dia dh la hari sabtu hilang dompet pastu kemarin nyaris2 kena ragut.... myb dugaan dia kot...emmmm

Tu je la coretan aku sepanjang cuti lepas n hari2 sblm hari ni.... ok la c u soon... coz dlm mood xde mood nk buat blog nw… coz tgh byk keje...

Tiada ulasan: