Rabu, 18 Februari 2009

XJumpa maka xkenal

Hai sume mcm gempak je kan tajuk pembuka..hehehhe sapaa la ek yg aku jumpa jeng...jeng..jeng.. dia blh dikatakan dikenali di semenanjung dan sabah. Pd mulanya aku n has agak gementar nk jumpa "kakak" ni ye la kitaorg hanya og bawahan dia pulak org atasan tp aku xtau la aku suka dia. Dia seumpama kakak kitaorg yg mendgr luahan hati seorg adik blh dikatakan apa saja yg kuar dri mulut kitaorg dia akui mmg perkara tu terjadi.. klau dulu aku hanya selalu nampak dia je dimana2 program tp smlm Allah dh menunjukkan sapa dia.Bg aku dia seorg yg bersih hati. Ntah la bila aku pandang muka dia rasa aman je. Aku mmg suka tgk org perempuan yg montel2 ni cute je...

Aku doakan dia berjaya menakluki kepimpinan pergerakan ini... aku dan has menyokong penuh "kakak" ni.


Sapa dia "kakak" ni akan ku bg tau kemudian..

peace

Tiada ulasan: