Isnin, 27 Julai 2009

44 hari

Hari ni genap la 44 hari memergian arwah tunang tersayang aku... mmg perit sgt nk menerima sume ini... semlm di umah di adakan kenduri doa tahlil... tq kat kump marhaban wanita coz sudi membaca yassin n tahlil xlupa kt kaknor n zeti tq sgt2..... mak n ayah pun dtg sekali dgn adik aloi n udin.... ntah la kdg2 rasa mcm mimpi je benda ni berlaku... tp sakit yg dihati bila kehilangan org yg paling kita syg mmg perit sgt.... aku tau jodoh pertemuan ajal maut di tangan Allah s.w.t tp sbg manusia tipu la aku ckp klau kita xde perasaan kecewa bila org yg kita syg diambil.... walaupun kita tau dunia ni hanya pinjam.... nw aku dh mula buzykan diri... sabtu lepas bru je daftar sbg sukarelawan Pertahanan Awan.. hari ni start la training netball... myb dgn cara buzykan diri aku dpt hilangkan rasa sunyi aku....

"aku sentiasa doakan semoga arwah tunang aku ditempatkan dikalangan org2 yg beriman didlm syurga"

Amin

p/s: kenangan n masalah bersama sentiasa tersemat dihati dan fikiran...

Al-fatihah

Tiada ulasan: