Rabu, 29 Julai 2009

Kesunyian melanda diri

Arggggggggggg ntah la aku cuba utk buzykan diri tp aku tetap terkenang arwah tunang aku.... masih terngingaang perkataan "jamal dh meninggal" di telingaku.... seboleh2 aku cuba utk menganggap perkara ini xbetul makin hari perasaan aku terseksa... ayat yg hanya keluar dri bibirku hanyalah "kenapa abg tgglkan ayg".. aku btl2 terseksa... difkran hanya memikirkan klau tunangku masih hidup itu je yg aku angankan.... kenapa aku yg patut terima sume ini... pagi td aku bertanyakan kpd kazen aku bila dia free ingin sekali aku pergi menziarahi pusara tunangku... rindunya aku pd tunangku tdk dpt aku tanggung lagi... aku xthu pada sapa ingin aku lepaskan segala ketensionan aku.... kdg2 terfkr nk je aku wt keje giler tp pesanan arwah tunang aku membuat aku membatalkan niatku...

kawan2 aku tension sgt... rasa benci bila terpaksa berpura2 hapy dpn u all...

kesunyian melanda diri ini

Tiada ulasan: