Selasa, 11 November 2008

Hari sblm bercuti....

Hari ni sepanjang hari aku hanya melepak xde buat keje….xmcm selalu aku sibok dgn keje ku..hari ni aku banyak melayari internet….mula2 buka yahoo…pastu myspace….pastu blog…. Pastu aku tonton cite upin & ipin…. Bkn malas tp mmg xde keje nk buat….. hehehehe… lagi 3 hari aku akan berlayar…. Hhehehe bkn belayar utk pergi jauh tetapi pergi bercuti ke langkawi…bak kata org lebih baik bercuti didlm negeri…. Bezanya kali ini aku pergi ke langkawi dgn kapal TLDM… 1st dlm sejarah…. Mcm mn la agaknya…. Pening2 lalat ke? Muntah2 ke…maklum la org xprnh naik kapal laut… kla kapal terbang pernah la gak…. Aku akan pergi pd hari jumaat dan balik pada hari ahad... aku n geng xtido kt langkawi sbb perjalanan ke langkawi menurut kata cip aku mengambil masa 1 hari... kira sabtu pagi sampai kat langkawi kitaorg dibenarkan buat xtvt bebas...... sampai pkl 4... kira lama la juga... emmmmm sekarang aku tgh cari mood utk pergi bercuti.... hope esok aku dh temui mod tu sepenuhnya.... hakakakkaakahak.....

Wah melampau tul aku ni kan blm lagi pergi dh cite apa yg aku tau...adooooo maklum la kan aku bru je nk dpt mood g sana.... puas gak la aku cuba dptkan mood tu kira2 2minggu..hehehehhe...Aku doa supaya perjalanan kami sume nnt selamat...... maklumla kebykkan yg g anak2 dara…..huhuhuuu…. aku n the geng sume dh berangan nk buat titanic semasa di atas kapal sambil nyanyi lagu celine dion nnt aku blh la feel sbb buah hati aku pun ikut…. Xpe2 geng klau titanic buat berdua kita buat berlima…kita nyanyi kenangan terindah k….hhheeeeeheehe… u jump I see u jump je la… huhuhu….. esok bru aku akan asingkan dan kemas baju yg nk dibawa….. sbb biar awal buat persiapan supayaa nnt dh naik kapal xnk ada je barang yg tertinggal.. maklum la kan org perempuan ni byk brg yg nk dibawa….tu mungkin tanggapan bg sesetengah2 org mcm tu… tp baagi aku asalkan aku xlupa bawa baju…suar…. Berus gigi…. Ubat gigi….. pakaian yg xppt dilupai…… syampu…..sikat n pencuci muka tu dh cukup… .sbb aku ni bkn la jenis nk bermekap…. Or melaram…. Asalkan aku rasa selesa dgn apa yg aku pakai cukup….hehehehehehehe….

Xtau la malam tu aku leh tido ke x…. Biasala klau ada je plan yg nk jalan jauh aku ni susah sikit nk tido... klau tido pun tido2 ayam mcm ni aku sure xleh nk tido lena.... bak kata zeti “nouves” adoooo (apa la zeti dekwan pun dh berjangkit penyakit tu)...

hari ni aku rasa lapang sgt sbb byk perkara sedikit sbyk dh selesai... nasib baik kekasih ku tolong serba sedikit.... tq awak....tq sgt2...... segala pertolongan awak xkan saya lupakan dan kesetiaan awak xkan saya permainkan....(huhuh tiba2 ayat jiwang lak) tu sume dri hati aku yg tulus.....

memori daun pisang... malu tp mahu...

*gamba ni xde kena-mengena dgn cite ku saja2 ku lampirkan

Ok la aku xnk spoilll kan mood holiday aku.... kahakakhakakha…. Ok la nnt aku cite kan pengalaman semasa aku disanna….

Kawan2 doakan aku selamat pergi n balik ok….

Byeee Assalamualaikum

Tiada ulasan: