Rabu, 26 November 2008

Kehidupanku hari ini

Hari ni aku ok xmcm smlm stress giler2… sampai aku xleh kawal diri aku…. Smlm lepas blk keje aku tido sampai pagi td.. mmg tu rutin harian ku bila stress or migraine aku akan tido sepanjang masa yg ada….. hari ni keje2 ku kembali best gak byk keje… bkn apa aku ni byk keje ok la tp klau kurang keje aku jd stress… adooo.. tgh2 wt keje aku dpt kol dri kak nor ckp wawa (adik farah) masuk wad… risau la gak kan.. aku sms uncle anuar Tanya khabar wawa uncle balas wawa dh ok.. lega sikit rasanya.. emmmm plan lepas keje nk g melawat wawa dgn kak nor tp tgk la klau keadaan mengizinkan aku g. sekarang byk cite or berita ttg org sakit… sampai ada setengah2 penyakit sampai membawa maut.Biasa la kan zaman dh moden susah nk ckp kan..aku doa supaya klau aku ada penyakit pun biar la penyakit aku dpt di kesan dgn awal…. Amin….

K la nak sambung balik keje… chowww

Tiada ulasan: