Jumaat, 7 November 2008

Laporan harian

Holllllluuuuuu……

Semalam merupakan hari paling tension n stress bagi aku….. dh la kt opis ni tgh xde keje…. Dok layan game... ym n internet... nk mengarang pu aku xde ideal coz otak dh kena block.... sebenarnya ada cite yg buatkan aku menjadi stress…. Ye la kan sejak akhir2 ni kan aku dok cite pasal loan yg aku buat... aku ingat aku berjaya dpt pinjaman itu tetapi aku hanya bermimpi... apa yg aku buat xdpt aku miliki.... kedua2 bank yg aku summit permohonan tu menolak permohonan aku.... bertapa kecewanya aku.... mungkin bg sesetgh org mereka dh biasa alami benda ni tp tidak bg aku..... mmg kecewa klau korang nk tau... niat utk mengubah suia umah org tua ku terpaksa ku tangguhkan buat sementara waktu sbb aku tgh cuba buat permohonan di bank2 lai pulak...... smlm aku terfkr apa perasaan org lain yg permohonan pinjaman diaorg ditolak... myb sbb tu la diaorg ambil tindakan utk meminjam duit kt “ALONG” ye la kan klau nk pinjam kt bank susah sgt..... byk sgt yg masalah..... mentang2 aku bergaji rendah xkan permohonan aku ditolak sbb itu..... kenapa org bergaji rendah xblh buat pinjaman ke..... sekurang2nya aku masih bekerja..... ntah la tiba2 aku rasa marah sgt dgn org2 dlm bank tu... mmg la kan setiap bank ada polisi yg perlu di ikut... tp klau sume nya mcm ni susah la..... nw aku berdoa agar permohonan aku selepas ni akan menggembirakan org tua ku...... aku xsanggup lihat org tua ku kerisauan..... ye la..... org sekeliling kawasan umah ku sume umah besar2...tinggi2... tp umah ku.... emmmmm.... biar la apa org nk kata aku tetap akan ubah umah org tua ku sblm aku bersuami..... itu janji dan niat ku......

Hari aku masih tiada keje sgt.... setakat 2 or 3 keje simple.... dlm masa 1 jam dh leh siap.... nk buat apa ek…. Rasa mcm nk tido ye la kan memendangkan aku pun tgh sakit perut 1st day la kata kan..... adooooo…. Sempat lagi tu…. Tgk la klau perut aku lapar aku g mkn tp klau xlapa sgt aku tido je la…… rasa malas lak nk turun bawah beli makanan…. Huhhuuhuhuhuh…..

Ok la korang nnt aku mengarang lagi…. Selamat berhujung mingguu…..

Tiada ulasan: