Rabu, 3 Disember 2008

Gagak o Gagak

Hiii… aku ada benda yg nk di kongsi bersama.. mengenai burung gagak xtau ia nya masih relevan or x..dulu waktu aku kecil mak aku prnh berkata jgn tiru bunyi burung gagak nnt telinga berkudis n aku pun xberani la nk tiru ye la walaupun aku xtau kesahihan nasihat tu. Dalam minggu ni mak aku asyik bg tau burung gagak bertebangan dikeliling kawasan perumahan ku sambil bunyi2. mak aku ckp maknanya akan ada org meninggal. Dan 1st time aku percaya ttg itu. Mmg betul smlm jiran dikawasan umah ku telah kembali ke rahmatullah I’allah balik keje ni aku akan singgah ke umah arwah sekejap. Permasalahan nya btl ke apa yg dilakukan oleh gagak boleh turut pakai. Bkn apa nk caya nnt dikata ikut ilmu sesat klau xnk caya masalahnya benda ni betul dah berlaku…. Apa2 pun bg aku setiap yg di cipta oleh Allah ada kelebihan n kekurangan.


Emmmmmmmmmmm gagak ooooo gagak…

p/s: mood hari ini bertambah ok… smlm dgr nasihat dri mak jgn ambil pusing apa yg dh t’jdi…. Dia pun dh pun dh janji xnk ulangi… nw proses nk pulihkan diri….

Hidup mesti enjoy..

Tiada ulasan: