Selasa, 30 Disember 2008

Rutin ku di hari cuti

Hai kawan2 aku coretkan serba sedikit xtvtku di hari cuti...

Sabtu
- Pagi2 lagi mak dh bising minta tlg dia masak.... adoohh xleh tido lelama....
- tghari adik-beradik ku sampai..mcm tau2 je org tgh siapkan mknan tghari..pastu makan tghr lepak b'sama keluar....
- ptg bawa ct nor g tmn tasik perdana (sggp xtido sbb takut kena tggl)..
- mlm dok layan "IDOLA KECIL" sory xtgk pun sehati berdansa sgt cume tgk part stacy n ct sarah apa kes penyanyi lupa lirik siap tulis kat tangan lagi... mcm ada kenangan je artis tulis lirik kt kertas or tangan ni..hhuhuhuhuh. Malam minggu tu tido lambat coz tunggu mak su yg dtg dri parit buntar, perak... adoiii pkl 4am bru sampai..

Ahad
- Pagi sama spt smlm kena bangun awal sbb nk siapkan sarapan utk mak su n family... pastu tlg diaorg buat hantaran mn yg x sempurna lagi....
- Tghari g selayang bwa rombongan meminang... 19 dulang dri pihak lelaki berbalas 9 dri pihak perempuan... 1st dlm sejarah biasanya pihak perempuan yg lebih ni x pihak lelaki yg lebih..huuhuhuh
- Ptg balik je rumah borak2 dgn mak su aku jap pastu masuk bilik tido mak su aku balik pun aku xsedar...
- mlm xde pape agenda..

Isnin
- Hari ni along aku dtg... siap bawa kfc lagi.... pastu xpasal2 adik beradik aku berkumpul lagi... makan tghari sama pastu sume dok layan tgk tv... tanya pasal itu tanya pasal ini...
- ptg along bawa anak2 dia n anak2 buah dia g taman aku n abg "j" aku pun join... pastu shima n suami dia lak join tiba2 abg as n isteri dia pun join... mcm nk pecah perut aku n ahli keluargaku yg g taman gelak...
- mlm g tgk wayang dgn abg "j" cite IP MAN. cite dia mmg best pasal sejarah seorg pengasas kung fu.... lepas tu g makan kt dagang n pkl 12.30am sampai umah terus tido...

tu je la xtvt yg aku wt semasa cuti....

k bye

Tiada ulasan: