Selasa, 30 Disember 2008

Saja2 je mengisi masa lapang

Tadi aku merayap kt blog kawan2 ku tiba aku tertarik dgn coretan mengenai bulan kelahiran aku lampirkan sikap or perangai org yg lahir bln 4 & 5

APRIL (ni bulan kelahiran aku)

* Sangat aktif dan dinamik. (btl kot)

* Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal.(mmg mcm tu pun selalu)

* Sangat menarik dan pandai menjaga diri.(btl la tu)

* Punya daya mental yang sangat kuat.(ni aku setuju)

* Suka diberi perhatian.(aku sgt2 setuju)

* Sangat diplomatik (pandai memujuk ).(lagi aku setuju)

* Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang.(mmg betul)

* Sangat berani dan tiada perasaan takut.(kadang2 la ni)

* Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah.(aku setuju sgt)

* Emosi cepat terusik.(mmg btl bg diri aku)

* Cuba kawal perasaan.(kadang2 la..tp selalunya tidak)

* Kecenderungan bersifat pendendam.(ni kurang sikit… dendam xde la sgt)

* Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan.(ni mmg xleh disangkal lagi..huhu)

* Kuat daya ingatan.(btl..btl..btl..)

* Gerak hati yang sangat kuat.(ikot mood)

* Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain.(ni aku setuju sgt2)

* Berpenyakit disekitar kepala dan dada.(mana tau ni..huuhuh)

* Sangat cemburu dan terlalu cemburu.(cemburukan tandanya syg...lalalalala)

MEI (bulan kelahiran abg ‘J’)

* Keras hati & tegas. (mmg btl)

* Kuat semangat & bermotivasi tinggi.(btl la tu)

* Pemikiran yang tajam.(ye ke aku rasa mata dia yg tajam..huhuhu)

* Mudah marah apabila tidak dikawal.(selalunya mcm tu… tiba2 tersedar sendiri)

* Pandai menarik hati & perhatian orang lain .(ni ada la sikit kot)

* Perasaan yang amat mendalam.(ni xseberapa nk arif sgt)

* Cantik dari segi mental & fizikal.( yo la 2)

* Tidak perlu dimotivasikan.(mmg pun org ckp lebih kan dia buat muka sen dia)

* Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain.(aku la org yg pengaruh dia.)

* Mudah dipujuk.(mmg pantang kalau aku yg pujuk)

* Bersikap sistematik (otak kiri).(ni aku xseberapa nk pasti lagi)

* Suka berangan.(yg ni bkn perangai dia.. klau aku ye la kot)

* Kuat daya firasat memahami apa yg terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu.(xpasti)

* Bahagian telinga & leher mudah diserang penyakit.(ni pun aku xsure)

* Daya khayalan yang tinggi.(xpasti)

* Permikiran yang tajam.(btl..btl..btl..)

* Pandai berdebat.(mmg hobi dia….dia ckp skdr nk dgr pendapat kita…)

* Fizikal yang baik.(btl la tu)

* Kelemahan sistem pernafasan.(buat masa ni xde lagi masalah utk ini)

* Suka sastera, seni & muzik serta melancong.(ni aku rasa xde yg kena lgsg dgn dia)

* Tidak berapa suka duduk di rumah.(ni 50-50 ada ms dia sk ddk kt umah ada ms sk kuar)

* Tidak boleh duduk diam.(selalu main psp dia je)

* Tidak punya ramai anak.(tp dia suka ramai anak...pelik ni)

* Rajin dan bersemangat tinggi.(mmg btl t’utama bila kat umah aku)

* Agak boros. (ni xseberapa nk btl)

Tiada ulasan: