Isnin, 10 Ogos 2009

Kenangan lalu berulang kembali

Hai guest smlm diadakan persidangan umno bahagian ampang, perasminya dato najib.. best ucapan dia ramai la yg panas telinga..hehehhe... tp bkn itu yg aku nk citekan smlm episod air mata berguguran terjadi.. aku ingat lagi last year arwah tunang aku ditugaskan utk menjaga bahagian keselamatan utk pintu belakang.. entah mcm mn aku rasakan arwah tunang aku seperti ada je di pintu belakang... menyebabkan aku xblh tahan emosi aku..

Rindunya aku pada arwah tunang aku... setiap saat aku xprnh lupakan arwah tunang aku walaupun aku tau dh hampir 58hari arwah pergi meninggalkan aku.... Hanya pd Allah je aku berdoa, meminta n memohon agar aku ditbahkan,dikuatkan serta diberi taufik dan hidayah olehNya...

Dah aku ngantok sebenarnya dh menjadi kebiasaan tidoku xprnh lena...

salam

Tiada ulasan: