Jumaat, 21 Ogos 2009

Salam Ramadhan

Esok sume umat islam di malaysia akan mula berpuasa... ammmm aku xmo komen lebih2 about kenangan tp apa yg penting this year puasa aku nk jalan tanggungjawab yg kadang 2 sengaja xnk wt iaitu g solat terawih... klau boleh setiah hari aku nk g... klau dlu2 hanya 2 minggu puasa je utk thn ni aku nk pergi setiap hari melainkan hari wanita...

Kawan2 btl ke mak aku ckp bila time puasa org yg dh pergi akan dtg tgk kitaa.... klau la btl aku la manusia yg paling bersyukur... walaupun xnampak yg aku nk rasakan kedtgan arwah tunang aku.. aku btl2 rindu kt abg.. pgi td airmata ku jatuh lagi... emmmmm lemah sgt aku dgn dugaan Allah ni kan.. emmmmmmmmm

Ok la aku nk sambung keje... seblm tu aku ingin mengucapkan selamat berpuasa buat sume.. semoga apa saja kerja dan amalan kita diterima Allah...amin..

syg kt korang tau...peace

Tiada ulasan: