Isnin, 17 Ogos 2009

Penat

hi weekend aku yg begitu memenatkan... bermula dgn hari

sabtu
Pagi pkl 8am aku dh bangun coz hari ni ada training netball... lepas training aku n kawan2 g mkn chicken rica shop tu pun dpt baucer dri fara... (utk makluman korang boleh dikatakan sepanjang minggu lepas aku ni dok makan crs je... maklumla kan dpt baucer) sampai aku naik muak mkn nasi ayam... lepas g umah sal aku ambil daun pandan.Lepas tu trs balik umah... sampai umah aku wt operasi potong daun pandan... coz ptg ni nk g pusara arwah tunangku.. aku g dgn has n bun. Dalam pkl 4pm bru gerak dri umah aku.. sampai dlm pkl 5.30pm.. emmmm kerinduan aku dekat arwah tunang tidak terthn lagi.. hanya airmata aku yg mengalir semasa membaca surat yassin utknya.. aku bagai tidak percaya ini sume.. perit sgt.. aku btl2 rindukan senyuman dia,lirikan matanya, ksh sygnya, nasihatnya, sume yg ada pd drinya aku rindui.... lepas g kubur aku singgah sekejap dirumah mak tunangku.. dlm pkl 7pm kitaorg gerak blk ke ampang coz mlm tu aku ada majlis penghargaan utk pelajar2 yg dpt keputusan cemerlang dlm spm,pmr. Salah 1 faktor aku nk g coz anak buah aku ain pun dpt.. Majlis tu anjuran UMNO bahagian Ampang. Dalam pkl 11pm bru majlis selasai... lepastu KPU3 ajak g mcd.. borak2 makan2 dlm pkl 12am bru balik...

Ahad
Pkl 4.30am aku dh terjaga coz teganggu dgn pggl dri org giler... ntah la aku pun xtau nape org tu begitu b???? ada ke patut dia leh tension dgn aku.. dh tu bahasa mcm sial... wt aku geraam je... nk tido blk pun xde mood baring2 je atas katil... dlm pkl 6am aku bangun terus mandi n solat.. bersiap2 utk perlawanan netball. dlm pkl 6.45am aku otw g lrt ampang coz dh plan jumpa kt sana.. tp korang fhm2 la kan janji melayu... aku terus moody mmg pantang la bg aku utk tunggu org lama2.. dh tu bila aku kol ada yg bru bangun, ada yg bru mandi, ada yg bru nk siap cuma aku, sal,zura n yan je dh siap... dlm pkl 7.30am kete yg aku naik kena gerak dlu.. dh tu sesat la nk kw tmpt pertandingan.. bikin panassss.... bila kol pihak penganjur org lain lak yg angkat klau tau beri petunjuk xpe la gak ni x bebal.... dlm pkl 9am bru sampai... nasib baik xmulakan lagi.. dlm pkl 10am bru pertandingan dimulakan.. kitaorg kalah tp ni satu pengalaman la utk sume ye la training xsampai 4 kali tup2 nk masuk pertandingan.. huhuhuhu... dlm pkl 5pm kitaorg balik ampang.... sggh jap kt umah ada seorg bdk pu3 ni dia wt majlis brithday anak dia... lepas tu balik umah TIDO...

Nw badan penat sgt... rasa nk deman pun ada coz mlm td badan panas... ni pun ada tanda2 nk g cek doctor.

ok la nk rest jap

Tiada ulasan: