Selasa, 28 Jun 2011

Alhamdulilah

Salam,

24hb june, 2011 aku bergelar isteri kepada badrul nizam walaupun byk rintang yg aku n suami alami aku bersyukur kerana kami berjaya lalui... hanya aku mohon semoga kami dpt melayari bahtera kehidupan ini dgn baik dan selamat....

Now aku dh join club kaknor, emy, zeti, kak ira, kak yus.... tq to all fadam members yg hdr... termasuk cik Farah Diana yg dtg bersama dgn uncle... (tq2 terharu giler)... xlupa gak kt kawan2 JPAM yg byk membantu dlm majlis ni...

Tentunya insan yg paling aku sayangi mak n abah tq krn bersemangat dlm melaksanakan majlis wan wan hargai dan tiada ucapan yg paling terindah melainkan ucapan terima kasih dan wan syg mak n abah... xlupa kt family dan saudara mara... tq2

ku melangkah setapak lgi kehadapan semoga aku n suami hidup bahagia...

Tiada ulasan: