Jumaat, 10 Jun 2011

Kerinduan

Salam kawan2..

Hari ni aku nk coretkan beberapa perkara...
1st ESOK ZETI DH NK NIKAH N BERSANDING.. hapyy aku bila kawan2 aku bakal menuju alam perkahwinan.. tahniah zeti dari dekwan n tunang.bermula dri sama2 minat kan FADAM kini kitaorg menjadi kawan.. tu la dunia kan klau kita x melangkah ke sesuatu yg baru kita xkan tau... dlm perhitungan aku thn ni ramai kawan2 ku yg bakal menamatkan zaman bujang dri kawan sekolah, kawan fadam, kawan pu3 dan kawan jpam apa2 pun aku doakan mereka bahagia dan dpt menjalankan tanggungjawab yg diamanahkan... (ckp2 org diri sendiri xsedar bakal menamatkan zaman bujang)... aku impikan perkahwinan yg bahagia dan gembira dan diredhai.. tp aku takut, risau, sedih klau apa2 berlaku bkn la aku minta tp sbg org yg pernah melalui zaman sedih, merundom aku akui perasaan tu sentiasa ada dlm diri. tp aku tau Allah maha mendgr rintihan hamba2nya.... smilee wan smileee ;)
2nd weekend ni aku rasa teringing nk g duty tp mcm susah je nk dpt pelesan dri family emm tp aku terlalu rindu nk beri bantuan kepada masyarakat.. selamat 2 thn aku berbakti kepada masyarat tnpa ada rasa penat n jemu.. walaupun bru lgi tp aku bangga kerana dpt membantu masyarakat dri segi itu nk bantu dri segi kewangan mmg aku xmampu hanya bantuan tenaga je yg ada... rasa2 dpt ke aku g duty utk minggu ni... :(
3rd ntah la smlm aku rasa berangin sgt baik dgn family mahupun tunang... mmg aku xmahu perkara ni terjadi tp ntah la perasaan aku sejak2 akhir2 ni byk terusik. Moga Allah lindungi aku dan aku mampu bersabar dgn dugaan dan cobaan yg diberi...

aku byk ideal tp termampu utk dicoretkan disini... now tgh ambil mood utk hapy.... mood hapy pleaseee coming...

Tiada ulasan: