Rabu, 6 Mei 2009

Ulasan cite BOHSIA

Poster filem BOHSIA

~SYNOPSIS~
Bohsia mengisahkan dua remaja Amy dan Tasya yang menjadi mangsa kerakusan kekejaman manusia berhati binatang. Tanpa pendidikan dan latar belakang keluarga yang sempurna, Amy dan Tasya memilih untuk terjebak dalam dunia rempit oleh pengaruh teman lelaki. Muz teman lelaki Tasya seorang suka cakap besar dan Acai teman lelaki Amy seorang yang pantang dicabar. Bapa Amy seorang kaki judi sering mengangGu kehidupan Amy. Azam seorang bapa ayam cuba memujuk Amy kembali padanya dan insaf atas kesilapannya yang dulu. Amy yang mengetahui pekerjaan Azam cuba menjauhkan dirinya pada Azam. Muz terpikat pada Aisyah tetapi tidak mengetahui Aisyah ialah adik kepada Azam. Tasya yang berang dengan kecurangan Muz,relakan dirinya ditiduri Acai dan gengnya. Tasya merasakan hidupnya tidak bermakna, membunuh diri. Muz mendedahkan cuba memberitahu identiti abang Aisyah dan dirinya sebagai mat rempit. Azam kecewa tidak dapat memujuk Amy bertindak menculik Amy dgn jadikan Amy pemuas nafsu clientnya. Amy melarikan diri dari Azam dan cuba berlindung dengan bapanya Salleh. Salleh yang mabuk cuba mengambil kesempatan pada Amy. Apakah yang akan berlaku... Saksikan BOHSIA

Pertengkaran antara tasya n aisyah

Pergadohan antara amy n tasya ditenangkan oleh acai

amy, acai n tasya

Aku selikkan sinosip cite ni... tp bg aku cite ni mmg best biar la apa org nk ckp cite ni xbest ke apa ke coz apa yg aku nampak REAL nya cite ni berbanding cite2 ttg remaja yg pernah aku tgk... watak nabila n sabrina aku mmg puji diaorg mmg all out habis la... disamping watak syamsul yg xnampak kayunye nasihat aku bg sapa2 yg xtau bohsia tu mcm mn g la tgk... yg reti ckp je tp xtau nk bezakan bohsia dgn perempuan yg suka jalan2.... sbb aku katakan mcm tu biasala kan manusia ni klau nampak je awek naik moto dgn pakwe kuar malam2 g round2 dikatanya bohsia sedangkan manusia tu sendiri xtau apa yg kitaorg wt kt luar tu....ops2 tp apa yg boleh aku katakan i like the movie....xrugi aku nk tgk cite ni.....



Wt sume kawan2 g la tgk cite ni... sure korang puas hati......

wayang sapa klau bukan wayang kita... peace

Tiada ulasan: