Selasa, 26 Mei 2009

Yehaaaaaaaaaaaaaaa

Segala urusan yang melibatkan jabatan agama dh settle... aku dh pun dpt borang utk hari nikah.... siap tok kadi tu suruh aku simpan bg kt dia masa nikah nnt... nt tgh menghitung hari je utk melangsungkan nya..

list perkara2 yg patut aku wt n barang2 wt patut aku beli

Ujian HIV - Settle keputusan negetif
Tandatangan saksi - Settle
Tandatangan wali - Settle
Surat kebenaran nikah luar kl utk pengantin lelaki - Settle
Surat kebenaran nikah utk penganting perempuan - Settle
Penetapan tarikh nikah oleh tok kadi - Settle date nikah 3hb Julai 2009
Baju bersanding - Settle dri butik pak jak
Baju persalinan - Settle dri butik mak cik duduk kt kg melayu
Pelamin - settle coz buatan sendiri rekaan dri kakak ipar ku (k.gee & k.shida)
Mack up - settle from Ijat (tq nina coz sponser utk mack up)
Kad kawin - settle dri qwik qard medan mara

nw cume ada sesetgh brg je blm settle... akan disettle paling lewat minggu depan..

yeha kepala xla pening dh... minta2 emosi aku n migrain ok je menjelang lagi sebulan sblm majlis...

k la nk sambung keje dlu... byee

Tiada ulasan: