Khamis, 15 Januari 2009

Date ooo date

Hai hri aku teringin benar nk mengarang…smlm lps keje aku xkuar g mn2 pun… byk hbskan masa ddk tgk tv…. Aku tgk tv… mcm pelik je kan. Selalunya bila kt umah aku akan hbskan masa aku didlm bilik.. ntah kenapa smlm mak aku xberebut siaran tv dgn aku… mcm pelik je myb mak rindu kat aku kot..hihihiihih…. smlm aku sempat la layan cite renjis2 episod akhir rasanya…smsa aku tgk tv mak pun sama2 baling sblh aku (baling menelengkup).. mak dok sibuk tgk calendar…. Aku mcm rasa mak akan Tanya sesuatu… akhirnya mak Tanya gak soalan tu… aku dh dpt date ke nk tunang…. ntah la sejak akhir2 ni mak selalu dok Tanya bila date yg aku berkenan… setiap kali itu gak la aku bg alasan biar aku bincang dgn abg ‘J’ dulu…. Sebenarnya mak nk cptkan hari pertunangan ku pd 14/3/2009…. Bersamaan hari kawin emy… aku bantah date tu…makkkkk wan nk g tgk emy kawin la…. Nw keptsan aku ttp nk wt bln 19/4/2009 tp family aku xsetuju coz tgh bulan kesian kt saudara mara nk dtg…. Mak suruh aku ambil awal bulan or akhir bulan… kawan2 tolong aku dh tension… bila mak tgk aku dh nk kena migraine mak tukar topik…topic date bersanding… adoooooo… mak Tanya “wan ko nak kawin bln 7 kan…” aku pun jawab la myb mak…. Aku minta 3/7/09 sama dgn date anak buah aku ct nor…bersamaan hari jumaat.. mak mcm setuju… bila sume soalan mak aku jawab… mak pun diam… mak tau apa2 keptusann aku akan tanya abg ‘J’ biar kptsn tu aku buat bersama dia…

Dh lepas borak2 dgn mak aku kol abg ‘J’ bg tau apa yg aku bualkan dgn mak td n paling memeranjatkan aku bila dia ajak aku g kursus kahwin akhir bulan ni…. Aku on je.. ye la kan nnt xla terkejar2…pastu sblm ada berita lain yg mengejutkan aku baik aku ckp dgn abg ‘J’ aku nk tido….

Kaknor… wan dh rasai mcm mn akak rasa bila sume org xsabar nk tgk kita kawin… huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrggg…

Esok mlm dh nk g t’ganu… doa2 aku selamat g n balik ek…

Byee korang

Tiada ulasan: