Rabu, 28 Januari 2009

Holiday ku

Aku rasa happy sesgt.. apa yg aku harapakn pd percutian aku dgn keluarga menjadi... seronoknya melayan telatah anak2 buah... berkongsi cerita dgn adik-beradik... ye la kan topik perceritaan kepada hari pertunanganku.... rasa mcm nk je ulangi percutian tu... tq kak shida coz sponser apartmen... tq abg zai belanja makan..... xtau la nk cite mcm mn lagi. aku betul2 hapy dgn percutian ini... walaupun ada perkara yg x diingini berlaku.... tp kekuatan keluargaan mengatasi perkara itu... mandi laut... mandi kolam... tergelak aku tgk telatah ct nor yg sibok nk ikut amir n ariff terjun kolam.. xlupa gak gelagat amir n amirul nk belajar berenang...hehehhehe.. bila di kenangan mcm nk nangis.. ye la selama ni kitaorg byk hbskan masa di rumah.. semasa lepak dgn abg zai kt balkoni sempat gak abg zai usik aku "lepas ni xleh la abg zai nk cium2 adik bongsu abg zai ni".. hati aku tiba2 jd sayu... ye la selang beberapa bulan aku akan menjadi tunangan org dan xlama selepas tu m'jd isteri org..emmmmm terfikir gak adakah lepas ni aku still b'manja2 dgn abg zai.. abg aku yg sulung yg selalu manjakan aku..... dah2 xnk sedih2 lagi.... hari isnin baru aku balik ke kl... aaargg tiba2 rasa rindu lak kt sidia.... nk jumpa badan aku dh penat sgt.. mlm tu kitaorg dinner kt umah angah dgn hidangan sup ikan merah.. (walaupun aku xmkn ikan aku bedal je kuah sup tu)... sampai umah je terus tido... penatttt...

Hari selasa aku lepak kat umah.... tlg mak msak.. lepas makan, abg 'J' ajak kuar... aku pun on je maklumla rindu katakan... g mula2 g titiwangsa pastu angah kol ajak g taman pandan indah... main bola... gelak2... main permainan kt taman tu... pastu g pasar malam dgn has n nina.. beli makanan aku n abg 'J' terus gerak ke bukit langat... lepas makan2 terus ambil port mengadap permandangan KLCC... borak2 dgn abg 'J' tiba2 kuar soalan "awak dh sedia tinggal dgn mak n ayah saya"..... aku jawab "i'allah sedia.. walau apa pun mak awak bakal jd mak saya gak nk x nk sya kena tinggal gak bersama dgn mereka"... terpancar senyuman di wajah abg 'J'.. emmmm abg 'J' n aku sama2 melihat permandangan di depan mata...

semoga apa yg diingini berjalan dgn lancar... Amin

k la chouuuw

Tiada ulasan: