Selasa, 6 Januari 2009

Mood baik punyeeerr lah

Hari ni aku ok berbanding smlm. Aku menahan kesakitan akibat penyakit perempuan. Hanya tuhan je yg tahu kesakitan yg ku alami...sume urusan kerja ku xdpt aku bereskan sbb kesakitan yg teramat. bos aku suruh aku pulang berehat kira2 11.30am abah ambilku terus bawa aku ke klinik ampang. Aku diberi laluan kecemasan. Sewaktu jumpa doctor adakah patut doctor tanya kt aku pernah wt hubungan sex dgn kekasih ke.... klau korang apa perasaan korang.dh la menahan sakit dh tu di tanya soalan sebegitu.... adohhh lagi sakit... aku menyatakan kpd doctor aku xpernah buat benda2 tu... lalu doctor menyuruh aku pergi mendapatkan suntikan di bilik 7 dan selepas 1 jam dtg balik jumpa dia.aku ambil peluang utk rehat sekajap di rumah.Sampai di rumah aku sms abg 'J' cite kan apa yg berlaku... dia buat keputusan utk menghantar ku ke klinik selepas 1 jam rehat.. dia risau melihat aku waktu itu... kira2 pkl 2.30pm aku berjumpa semula dgn doctor tu... keadaan ku semakin pulih.. aku bertanyakan kenapa doctor berfikiran yg aku prnh melakukan hbungan tersebut. Doctor mengatakan ramai gadis2 di luar yg dtg ke klinik mengatakan mereka senggugut tetapi bila cek sebenarnya mereka buat keguguran bayi.... doctor tu minta maaf kalau aku terasa dgn pertanyaan dia.. aku xkisah sbb doctor dh terangkan kenapa dia bertanya mcm tu.aku tanya lagi kt doctor nape aku alami kesakitan itu doctor mengatakan kemungkin disbbkan masalah hormon.. mmg pd usia muda mcm ni aku akan merasainya... nnt dh kawin ada anak penyakit itu akan hilang dgn sendiri... doctor beri aku cuti sakit.... aku rehat sahaja di dlm bilik.

Aku terfikir nape ramai gadis remaja suka melakukan keguguran bayi... klau diikutkan bkn salah bayi tu... salah diri sendiri terlalu syok sgt main sampai lupa dosa pahala.... org lain yg dh sah kawin pun susah nk dpt anak tp diaorg ni sesuka je buat mcm tu... teringat aku pd kakak ipar ku yg tidak boleh mengandung lagi nasib baik Allah kurniakan dia seorg anak yg pintar n solehah.

Emmm ntah la apa lah nk jd dgn bebudak zaman nw.... makin di larang makin dibuat.. renung2kan la...

p/s : kaknor apa yg wan cite td rasakan tau.. nnt cukup masa wan bg tau....

Tiada ulasan: