Rabu, 21 Januari 2009

PENGHORMATAN BUAT KAKNOR

Rasanya xterlewat utk aku siarkan gamba ni..biar pun dh 2 bln kaknor melangsungkan perkahwinan dia xsalah bg aku utk beri penghormatan dan pengabadian utk kaknor...

Kisah ku dan kaknor
Hampir 5 tahun aku mengenali kaknor..perkenalan kami bermula apabila masing2 meminati artis yg sama di situ kami selalu berjumpa dan hubungan semakin rapat... dri 1st couple ku hingga ke 4 sume kisah sedih n gembira aku kongsi dgn kaknor... aku akui hubungan aku dgn kaknor agak renggang sikit coz aku byk luangkan masa dgn abg 'J' tu xbermakna aku xsayang kaknor... aku harap n doakan supaya perhubungan ku dgn kaknor berkekalan... dan kaknpr bahagia dgn kehidupan dia sekarang....

Akak wan sayang akak.... nnt status kita akan sama..hihihihiihihih

Abg 'J' , suami kaknor, kaknor dan aku (konon2 gamba xpandang kemera la ni)

ni gamba betul2 pandang kamera..

Aku nk tujukan jagu ni kat kaknor...

Anuar Zain - Jangan Bersedih Lagi

Kekasihku
Jangan bersedih lagi
Keringkanlah titisan air mata di pipi(mu)
Kekasihku
Tabahkan hatimu
Sekalipun tak pernah terduga
Halangan yang melanda
Melenyapkan
Impian bersama
Jangan dikesali
Atas apa yang terjadi
Mungkin rahmat sebaliknya
Membuahkan bahagia
Kekasihku
Aku tahu
Kita sama saling percaya
Tidak pernah
Ada dusta
Kasih antara kita
Jangan berduka (kekasihku)
Jangan berdendam pada sesiapa
Bersabarlah
Menerima
Segala-galanya dengan redha

Mungkin suatu hari
Kita akan bersama lagi
Aku masih mengharap
Segalanya kan
Berulang semula

bila aku tgk gamba kawin kaknor tiba2 aku rasa gugup... ye la lagi 5 or 6 or 7 bulan aku akan bergelar isteri seperti mana yg kaknor alami kini...........

akakkkkkkkkkkkkk nnt tlg wan ek... takuttt jee... nw pun wan dh rasa rama2 berkeliaran dlm perut...

sayang kaknor selamanyaa

2 ulasan:

Cempaka... berkata...

adeii terharunya siap ada entry utk akak nie... huhuhu.... walaupun akak ada rasa tersisih sikit skrg, hehehe tapi akak sayang wan jugakk... hope ianya berkekalan selamanya..amin..

p/s: nak tolong apa??... bg tau je... ok...?... relexxxx laa, rama2tu normal la, hehehe...

dEkWan berkata...

hehehehe... nk buat lebih2 wan xla seberapa nk reti... wan tau sume tu.. huhuhu

ala kak wan mn biasa bab rama berterbangan ni...hihihihi